Darth Maul
Darth Maul
Menü
 
Darkness
 
Maul fegyverarzenálja
 
Star Wars extrák
 
Adatbank
 
Epizód I. A baljós árnyak
 
Linkek
 
Ne lopj erről az oldalról!
 
R2D2

 
Átállsz?
Átállsz a sötét oldalra?

Igen
Nem
Már átálltam
Inkább civil maradok
Csakis fejvadász
Köztársaság!
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Végigjátszások

Star Wars : Jedi Knight 2 : Jedi Outcast

 

Kejim Post

Induljunk el előre az űrhajó mögött, a ládák után guggoljunk le, az alt fire-el gyűjtsünk össze egy nagy adag löketet (folyamatosan tartsuk lenyomva a billentyűt) és az egyik birodalmit lőjük ki vele. A másikkal a hagyományos módon végezzünk. Ezután menjünk az űrhajó után a kis raktárba, amint kinyílik az ajtó rögtön lőjünk bele a bal oldalon lévő aknákba még kintről, nehogy megsérüljünk, vegyük fel a muníciót, majd ugráljunk fel a ládákon a titkos helyig, vegyük fel az életerő növelőt, majd ki és el az űrhajó mellett. A peremen lőjük le a rosszarcokat, majd a ládák mögül megbújva végezzünk a többi birodalmival is. Mi végezzük el a munka nagyját, mert a társunk is meghalhat, vigyázzunk rá is. Néhány tartály fel tud robbanni, ezt kihasználhatjuk a rosszarcok ellen. Ezután irány az ágyú, nem fog működni, ezért el kell menni az épület előtt egyenesen, majd jobbra, majd be az ajtón, a három birodalmit intézzük el. A pajzsunkat a kis zöld cuccal lehet növelni, ami ott villog. Menjünk oda és nyomjuk le a use gombot (alapból E). Ezután át az ajtón, majd lőjük ki az őrt, vegyük el a kulcsot, majd fel a lifttel, majd jobbra, ismét fel a lifttel és aktiváljuk az ágyút. Ezután vissza és lőjük ki vele az ajtót. Menjünk le a nagy lifttel, majd menjünk oda az ajtót nyitó panelhez és aktiváljuk. Ezután menjünk be és lőjük ki a birodalmit, majd utána ránk ront még jó pár birodalmi katona. Őket is lőjük ki. Az egész játék alatt jó taktikát jelenthet a cikk-cakkos ugrándozás, illetve a folyamatos oldalazás. Ha mindet lelőttük, akkor irány a liftajtótól jobbra, majd balra az ajtóhoz, középen a rácson lesz egy sárga festésű tartály, messziről lőjünk bele, majd menjünk le, de előtte vegyük fel a cuccost a többi láda mögül, majd egyenesen a jobbra fordítóig, kezdjünk el lőni, majd ha robbanást látunk akkor siessünk vissza az esésünk helyére. Ezután irány a robbanás helyszíne, kerüljük ki a megsült részeket, majd a sarokban álljunk rá a liftre, menjünk fel vele, majd előre a csövekig, lőjük be, majd le és lőjük ki az őrt. A bombákat ne használjuk, még kelleni fognak. Ha megöltük az őrt, akkor engedjük be a barátnőnket az ajtón, a kis pirosan villogó konzolokat állítsuk át, így be tud majd jönni, ezután birodalmiak jönnek majd, ezért menjünk az ajtóhoz és amint látjuk nyílni az ajtót, akkor dobjunk felé egy bombát, majd menjünk vissza az ajtóból és dobjunk ki még egyet. Ezután lőjük le a maradék katonát. Utána menjünk ki a kis szobából és menjünk ahhoz az ajtóhoz, ahonnan a katonák jöttek. Ezután menjünk jobbra, a birodalmiakat lőjük ki, majd menjünk le a lifttel és vegyük elő a sötétben látó szemüveget az inventoryból szedjük össze a cuccost, majd menjünk a raktár végében lévő kis nyíláshoz, guggoljunk le és tűz a birodalmiakra. Ki onnan, majd a terem túlsó végében kapcsoljunk át mindent, majd ki onnan és kapcsoljuk ki az erőteret, itt van a kék kód, jegyezzük meg, át a lépcsőhöz, majd fel, menjünk balra, menjünk ki a hídon és balra. A hídon várjuk meg, ameddig az automatika tüzel ránk (kettő van belőlük), majd lőjünk mi is, a látószögéből menjünk ki. Ha kilőttük mindkettőt, akkor irány be, várjuk meg, amíg az őr kijön a szobából és utána menjünk be, az őrt és a birodalmiakat az egész folyosón nyírbáljuk ki, majd vissza az őrhelyre, töltsük fel a pajzsot és kapcsoljuk ki a fegyverzetet. Ezután irány vissza a folyosón, és menjünk le balra, a birodalmiakat intézzük el, majd menjünk oda a világító kék panelhez, ezután a barátnőnk bejelentkezik, hogy gond van, menjünk vissza gyorsan és védjük meg. Visszafele a hídon az egyik birodalmit lőjük le (két pontos fejlövéssel), majd a másikat várjuk be. Ha odaért hozzánk, akkor tűz. Ezután irány visszafele, ha a hídon átértünk, akkor egy bombát dobjunk oda a birodalmiak orra alá, a túlélőkkel végezzünk. A folyosón tovább, majd balra az első ajtón át, ott lövik a hölgyeményt, lőjük ki a birodalmiakat. Ezután irány vissza a villogó kék panelhez. Ezután fel a lépcsőn, majd jobbra a piros állapotú ajtóhoz, ezt nyitja ki nekünk a szépség, majd az utolsó bombát hagyjuk az ajtóban, miután benéztünk, gyorsan hátráljunk is, a kijövő rosszarcokkal egyből végezzünk is. Be a terembe, majd a végén lévő emberkékkel is végezzünk. A falon lesz majd egy zöld jel, azt jegyezzük meg, de a datapad-al is elő lehet majd hívni, majd menjünk vissza a hídhoz és menjünk balra, a két fegyver automatikát megint iktassuk ki, majd tovább befele. Az őrt megint intézzük el, a kabinban vegyük fel a cuccost és kapcsoljuk ki a fegyverzetet. Tovább egyenesen, a zöld ajtó előtt az emeleten nyírbáljuk ki a birodalmiakat, majd be az ajtón, az emberkéket lőjük ki, menjünk jobbra a konzolhoz, hallgassuk le a beszélgetést, majd menjünk vissza a lépcsőhöz, menjünk fel, majd balra, megint fel a lifttel a két buzgómócsingot lőjük ki, majd irány a kis panel, kapcsoljuk át. Vissza a lehallgató terembe, majd tovább a gázrobbanásig. Itt egy őr még lesben áll az égő csővel szemben, lőjük le, majd nyomás tovább a folyosón, majd a robbanás után irány előre, jobbra, le, itt három harci droid vár minket, lőjük ki őket, majd menjünk az üveges rész mögé, itt egy lift fel visz minket, ezután előre, a droidokat lőjük ki, majd a folyosó tetején menjünk tovább a túloldalra. Itt a résen keresztül ugorjunk le, majd lőjük ki az ott lévő birodalmiakat, ha lehet pontos fejlövéseket adjunk le, mert nagyon sokan vannak és igen szívósak. Ha mind megvan, akkor menjünk ki a túloldalon a teremből, a piros kódot jegyezzük meg, majd tovább. Menjünk vissza fele a híd irányába, de a csigalépcsőszerűségnél, ahol felmentünk és átkapcsoltuk a kapcsolót, most menjünk fel ismét, majd ki az ajtón és kapcsoljuk át a velünk egy szinten lévő piros panelt. Ezután vissza a hídra, és üssük be a megjegyzett kódokat. Ha megvannak a kódok, akkor aktiváljuk a konzolokat a negyedik oldalán a kütyünek és menjünk át az utolsó hídon, ami most nyílt meg a számunkra.

Kejim Base

Induljunk el előre, az üveg mellől lőjük ki a birodalmiakat, vigyázzunk, sokan lesznek és az üveg melletti tartályok felrobbannak találat esetén. Ezután menjünk tovább a következő terembe és az ott lévő birodalmiakat lőjük ki, de előbb menjünk a ládák mögé, ott nem tud lelőni minket a fegyver automatika. Ha Mindet kilőttük, akkor menjünk a zöld ajtón keresztül, majd át a folyosón. Az erőtérrel szembeni konzolon váltsuk át a kapcsolót, majd a kinyíló zsilip mögött lőjük be az üveget és menjünk át rajta. Balra a konzolnál kapcsoljunk át mindent, majd intézzük el a három birodalmit és a két droidot. Ezután menjünk oda a fagyasztó kamrához, lőjük be az ablakot és menjünk be óvatosan a peremre. Menjünk oda a karhoz, ugorjunk rá és ugrándozzunk fel rajta. He fent vagyunk, akkor menjünk körbe a perem mentén és egy titkos helyre bukkanunk. Ezután vissza és előre a hídon, át az ajtón a három droidot és a birodalmiakat lőjük ki. Ezután menjünk jobbra végig a peremen, majd az irodában lőjük szét a sárga festésű tartályt, majd menjünk vissza a hídhoz és a kijövő hídon menjünk be az irodába, majd ott kapcsoljuk át a kapcsolót, majd menjünk le a legalsó szintre és menjünk át az aktivált hídon. Ha bementünk, akkor menjünk le és másszunk át a csövön, majd ki és menjünk a szemben lévő konzolhoz, kapcsoljuk át, majd fel, és menjünk a zöld állapotú ajtóhoz, majd a vezérlőben kapcsoljuk át először a jobb oldali kapcsolót, majd a bal oldalit összesen háromszor kapcsolgassuk ki-be. Ezután menjünk vissza és töltsük fel a pajzsot. Majd menjünk fel a vezérlőbe a bejöveteli csőtől jobbra. Kapcsoljunk át mindent, majd menjünk vissza, menjünk a börtönök felé, majd tovább, az őrirodánál öljünk meg mindenkit, majd a sárga festésű tartályt robbantsuk fel, menjünk át a szellőzőn, majd kapcsoljunk át minden kapcsolót az őr irodában. Ezután balra tovább, az első zöld kapunál balra menjünk be, lőjünk le mindenkit, majd menjünk be a felső irányítófülkébe, kapcsoljuk át a kapcsolót, most visszamehetünk cuccokat összeszedni, ha kedvünk van, de célszerű továbbmenni az irányító fülke melletti kis zsilipen, majd ki kell lőni minden birodalmit. Az aknákat óvatosan semlegesítsük, ha le akarunk menni, akkor le a liftbe, ha nem, akkor hátra arc és irány a szemközti zsilip, át rajta a rengeteg birodalmit a robbanó tartályokkal intézzük el. Ezután tovább a nagy gépágyúig, majd mellette kapcsoljuk le a pajzsot. Ezután a birodalmiakat szemtől szemben, vagy akár a gépágyú segítségével is elintézhetjük. Be a laborba, majd az üveges irányítópultnál kapcsoljunk be mindent. Ha megvan, akkor irány fedezékbe, ameddig fel nem robban a cucc. Ha megvan, akkor a lyukon át menjünk tovább le, majd menjünk be a kamrába, de csak egy percre, ameddig nincs meg a biztonsági kulcs, amivel kinyithatjuk a droid vezérlőt. Ezután vegyünk elő egy droidot, majd menjünk vele be a kamrába, majd jobbra, majd le a kék mizériáig és kapcsoljuk ki a cuccot. Ezután menjünk be, majd tovább balra, a birodalmiakat lőjük ki, vigyázzunk a kristályokkal, majd menjünk tovább, be a folyosóra, majd előre.

Artus Mine

Menjünk előre egyenesen, majd menjünk le a sziklafalnál jobbra, vegyük fel az új fegyvert, majd másszunk vissza, fel a csövekre, majd azokról fel a peremre. Tovább a perem mentén, majd fel a lépcsőn, be az épületbe, a birodalmiakat lőjük ki, menjünk fel a lifttel, majd menjünk oda a belépőért a tiszthez, majd vissza és nyissuk ki az ajtót. Menjünk be, töltsük fel magunkat, majd be a terembe, a birodalmiakat intézzük el és menjünk tovább a másik ajtón a lifthez. Menjünk le vele, majd az ajtón ki, a birodalmiakat intézzük el, tovább egyenesen, majd balra be az ajtón, a lifttel birodalmiak jönnek le, intézzük el őket, majd fel és jobbra, a teremben intézzünk el minden birodalmit, lehetőleg bombákkal, majd fel az irányítópult mögött, át az ajtókon, az automatikus fegyvereket lesből ki-be lépkedve intézzük el, kettő van belőlük. Ha megvannak, akkor irány a munícióért, majd menjünk vissza a lifthez és balra menjünk tovább. Vigyázzunk, birodalmiak várnak minket, intézzük el őket. Ezután tovább egyenesen, majd jobbra, be az irányítóterembe, a birodalmiakat intézzük el, majd szedjük fel a biztonsági belépőt az egyik tiszttől. Ezután tovább be az második ajtón jobbra, majd várjuk meg a kis rámpát az ajtótól balra, időközönként kinyílik. Ugorjunk rá, guggoljunk le, majd miután lelökött minket az automatika menjünk be a csövön, majd lőjük ki a vörös csöveket a fertőtlenítő kamra alatt. Ezután menjünk fel a kis lifttel (ennek a vörös csöveit is szét kell lőni, guggoljunk le, amikor felmegy) a terem alatt és ugorjunk rá az egyik ilyen csillére, amelyik elmegy majd a teremből. A feljutás egyszerű, csak a terem másik felén lévő kis boltíven kell felmenni. Ha rajta vagyunk, akkor guggoljunk le és menjünk vele, balra egy kis bányabejáratot találunk majd, ugorjunk át oda, majd előre egyenesen, majd vigyázzunk a kis férgekre, amik majd üldöznek minket, az éjjellátó szemüveggel, de a brightness felvitelével is jól lehet majd látni őket. Tehát akkor egyenesen előre, majd jobbra, fel a lépcsőn az alagút végén, majd jobbra, utána szintén jobbra, majd egyenesen, és törjünk utat a fúrógéppel magunknak. Ezután irány át a lyukon, majd a második padlónyílásnál a rácsot lőjük ki és ugorjunk rá egy csillére, ami elhalad alattunk. Ha odaér a falhoz, ugorjunk le, majd a birodalmiakat lőjük ki. Amennyit lehet már a csillére ugrás előtt is lőjünk ki. Ha megvannak, akkor irány végig a peremen, be az irányítószobába, muníciót fel, majd irány vissza a peremen a lifthez, majd le, a terem túlsó végén menjünk át a megvilágított zsilipajtón, majd bent lőjünk ki mindenkit, majd fel a prés melletti peremre. Onnan ugorjunk rá a présre, majd fent ugorjunk le és irány tovább balra, majd ki, a rosszarcokat lőjük ki, majd menjünk le balra a lifttel. Ezután menjünk oda a nagy szerkezethez, és a piros konzolt kapcsoljuk át. Ezután menjünk el onnan, végig a teremben, majd a végében balra, át a zsilipen, majd egyenesen és lőjünk ki minden birodalmit, majd fel szemben a lifttel a zsilip mögött, fent lőjünk ki minden birodalmit. Ezután menjünk fent jobbra és menjünk be a terembe, lőjünk le mindent, ami mozog, majd tovább a terem végén lévő zsilipen keresztül. Itt egy mágnes járgányt találunk, üljünk fel rá és indulás előre.

Artus Detention

Amint megérkeztünk lőjünk ki mindenkit, majd balra le, fel a rácson, a robbanás után fel a ledűlt oszlopon, majd kapcsoljuk át a kapcsolót, vissza le, be a zsilipen, a birodalmiakat intézzük el, majd tovább a folyosón. Ekkor kinyílik az előbb még piros állapotú, azaz zárt ajtó, kijönnek onnan a birodalmiak, lőjük le őket, majd menjünk be az ajtón, mindenkit lőjünk le, majd be a terem végébe, kapcsoló át, majd vissza az iménti folyosóra és be a most már nyitott ajtón. Ezután a nagy teremben menjünk jobbra a nagy zsilipig, mindenkit lőjünk le, majd fel a lépcsőn, ezután tovább jobbra a másik zsiliphez, majd megint fel a lépcsőn, majd megint át a zsilipen. A legfelső szinten droidok várnak, azokat is lőjük ki. Ezután menjünk a legfelső irányító szintre és kapcsoljuk át a konzolt. Ezután kapcsoljuk át a másik konzolt is, majd induljunk vissza, a menekülőkkel tartsunk a továbbiakban, a birodalmiakat és az automatikus fegyvereket lőjük ki, majd tovább a hangárba. Itt menjünk jobbra, be a zsilipen, nézzük meg a tábornokot, akit el kell majd fognunk. Ezután vissza, majd ahol bejöttünk menjünk balra, majd fel a lifttel. Fent menjünk tovább a peremen, majd be a zsilipen jobbra. Lőjünk le mindenkit, majd tovább, a hídon jobbra lőjük ki a rácsot és ugorjunk oda, másszunk be, tovább egyenesen. Ezután a lift a végén felvisz minket, majd ismét be a csőbe, tovább, majd kiérve ugorjunk bele a légáramba, figyeljünk le, a rácsra ugorjunk rá, majd ki onnan. Ezután be a csőbe, át rajta, ki, majd balra be az alagútba, a kis dögöket lőjük ki, majd tovább felfele, majd a hullánál menjünk balra, majd fel és irány tovább az elágazásig. Itt balra, majd megint balra, fel, majd ismét fel, mindig csak felfele haladjunk, majd amikor elértük a beomlott bejáratot, várjuk meg, ameddig a kis dögök egy kicsit megpuhítják a birodalmiakat, majd be és menjünk át a zsilipeken, majd menjünk be a birodalmiak szobájába, mindenkit lőjünk le, majd át a zsilipen, fel a lépcsőn, majd vissza a szobába. Ki onnan, vissza egy kicsit, be a másik zsilipen, nem azon, amelyiken bejöttünk, majd lőjünk ki mindenkit bent balra a zsilip mögött, majd a kapcsolót kapcsoljuk át és menjünk ki a folyosóra, majd vissza az iménti szobába és menjünk le a lépcsőn. Most már nyílik az ajtó és elkaphatjuk a tábornokot. Ezután mögötte menjünk, a célkereszt mindig legyen rajta. Ha felértünk a lépcsőn a zsilip mögül azok a kis dögök megtámadják, lőjük ki őket, majd tovább, ha ránk támad, utána lőjük le és a többi birodalmit is, majd menjünk le a zsilipen keresztül, be az öltözőbe, a végében lőjük szét a rácsot, majd menjünk be rajta, végig a csövön, majd essünk le.

Artus Topside

Az esés után menjünk egyenesen, majd balra be az irányítófülkébe, az AT-AT-vel ne nagyon foglalkozzunk, majd a fülkében intézzük el a két őrt, a kulcsot vegyük el, majd kapcsoljuk át a kapcsolót, majd ki és balra, fel a lifttel, majd előre, balra, be a fülkébe, őrt kinyírni, majd ki, balra, üljünk be az ágyú mögé és tűz a lenti AT-AT-ra. Ezután lőjük ki a foglyokra tüzelő birodalmiakat és a kilépegető gépet is. Ezután el onnan, fel az épületbe, majd a cuccost szedjük össze, ki onnan, majd el a kanyonban a másik irányban, a birodalmiakat lőjük ki, a messzik ellen használjuk a nyílpuskát, annak is a másodlagos tüzelését. Tovább, majd az AT-AT-t kikerülve menjünk be a hangárba és menünk el jobbra a zsilipen keresztül, fel a liften és át az ajtón. El balra, a birodalmiakat lőjük ki, majd tovább egyenesen át a túlfélre. Az ajtón be, majd tovább a kinyíló zsilipeken keresztül, a birodalmiakat és az automatikus fegyverzetet iktassuk ki, majd be a hangárba, ott is lőjünk ki mindenkit, majd menjünk le a lifttel és szedjük fel a kulcsot az őrtől, majd át a zsilipajtón. A birodalmiak nagy csoportjára számítsunk, mindet lőjük le, majd tovább a második teremig, ahol kapcsoljuk le az ionágyúk pajzsát, majd irány vissza (sok ellenség vár, készüljünk fel) az ionágyúkhoz. A mellettük lévő ágyúkkal lőjük ki az ionágyúkat, majd menjünk vissza a hangárba és most már át tudunk menni az eddig zárt zsilipen a perem végén, tovább a leszállóhelyhez. Itt Dessannal kerülünk szembe, nem kell megijedni, csak el kell fogyasztani az életerőnket és a pajzsunkat. Ha megvan, akkor nézzük a mozit.

Yavin Temple

Menjünk a hangár közepén lévő lifthez, majd menjünk fel vele, majd fel másik két lifttel is. Itt menjünk be a folyosóra, majd ha beszéltünk Luke-al, menjünk le két szintet és menjünk be a lift mellett már zölden világító ajtón, majd át a két romos udvaron, a másodikban fel a lépcsőn és be a lyukon a falban.

Yavin Trial

A belépésünk után menjünk el balra, át a zsilipen, az erőkockát vegyük fel, majd végig a folyosón. Bent a másik folyosón a falon lévő paneleken használjuk az új erőnket, majd miután mindet kifordítottuk, menjünk vissza oda, ahol bejöttünk és minden egyes a padlón található jelet úgy tologassunk el, hogy az abban a sorban a falon lévő jel megegyezzen a középen lévő jellel. Ezután kinyílik a zsilip a folyosó végén, menjünk át rajta. Tovább a folyosón, vegyük fel az erőkockát, majd ki a zsilipen és balra el, fel a lépcsőkön, a lépcsőfokokat az új erőnkkel húzzuk ki, majd be balra a zsilipen, vegyük fel az erőkockát, majd egyenesen előre és le a járatba. A kereszteződésnél forduljunk jobbra, álljunk rá az ajtó melletti kis sziklára, majd menjünk be a zsilipen. Itt álljunk rá a nagy sziklára és nyomjuk meg a force speed-et, amivel a kinyíló zsilipeken száguldjunk át, mielőtt bezáródnak. A teremben menjünk fel a lejtőkön, majd át a zsilipen, fel a lépcsőn és vegyük fel az erőkockát. Ezután menjünk balra át a zsilipen, majd forduljunk jobbra és a sziklákon keresztül ugrándozzunk fel az emeletre. Ezt követően be a középső zsilipajtón, le a lépcsőn, majd menjünk be, ugorjunk le, a fejekből a pull-al húzzuk ki a vizet, majd ugorjunk vissza a peremre és a force speeddel menjünk át. Ezután menjünk át az ajtón, menjünk le és jobbra a falat omlasszuk be a pull-al. Át rajta, majd le, végig a folyosón, a teremben nyomjuk be a push-al a kis négyzeteket a keretek alatt, majd ugrándozzunk fel a legfelső szintre a zsiliphez. Át rajta, majd balra, álljunk rá a négyzetre, vissza a másik irányba, ugorjunk rá a mozgó hídra és menjünk át force speeddel. Ezt gyorsan egymás után kell csinálni. Ezután menjünk át a zsilipen és ki a szabadba. A középső oszlopon a kis tartószegecseket lökjük be, ameddig le nem ér a ketrec, majd menjünk fel szemben vele a sziklára, majd liftezzünk le vele. Ekkor készítsük elő a force speedet, majd aktiváljuk, közben fussunk előre és kapcsoljuk be a pull-t, amint odaértünk a ketrechez. A lézerkarddal ezután gyakoroljunk kicsit, majd menjünk a zsiliphez és a két sziklát, amelyik ott csüng mellette szedjük le a kard eldobásával (alt fire), majd át a kinyíló zsilipen és menjünk egyenesen, a bombát robbantsuk szét a karddal, majd menjünk át a zsilipen.

Ns Streets

Miután megérkeztünk menjünk el előre egyenesen, majd balra be a bárba. Ne számítsunk meleg fogadtatásra. Ha beszéltünk a csapossal, akkor mindenki nekünk esik, lőjünk ki, vagy kardozzunk le mindenkit, a legjobb módszer itt a karddobálás. Ha mindenkivel végeztünk, akkor menjünk be a bejárattal szemben levő konyhába, majd ott menjünk fel az irodáig, ott kapcsoljuk át a kapcsolót, majd menjünk le ismét a bárba. A csapos elkerített részére menjünk be, majd kapcsoljuk át a kapcsolót. Ezután menjünk fel az emeletre és menjünk ki a zsilipen. Menjünk végig a peremen, majd át a hídon, be az épületbe, majd fel a liften, eközben mindenkit lőjünk le, vagy karddobálással semlegesítsünk. Fent menjünk tovább a lifttől jobbra, majd át az ajtón, menjünk ki és ugorjunk át a másik lépcsőházba. Ezután fel a járaton, be a zsilipen, majd menjünk le a lifttel. Ezután ki a peremre, a felrobbanó hídon ugorjunk át, majd menjünk a kis irányítószoba ajtajához, majd ugorjunk fel a tetejére ( a kis kinyúlásokon, az ajtó szegélyénél). Ezután bent kapcsoljuk át a kapcsolót, majd ki az ajtón, a kijövő hídon át, majd menjünk át a zsilipen, be a raktárba és ott a lifttel szemben egymás mögött lévő ládákat toljuk előre. Ezután lejön a lift, menjünk fel rá és toljuk le a ládákat a padlón lévő négyzetről. Menjünk fel a lifttel, majd menjünk tovább, a kapcsolót kapcsoljuk át, majd fel és el jobbra a peremen. Ezután menjünk az üvegtetejű szobáig, ugorjunk le az üvegen át, öljünk meg mindenkit, majd menjünk át az ajtón és fel a lifttel. Ezután menjünk ki a peremre és minden rosszarcot lőjünk ki, akit csak kitudunk. Ezután menjünk vissza a peremen, vissza a lifttel az üveges tetejű szobáig, majd oda belépve jobbra az üveg mögött menjünk ki a peremre, végig ott, majd ugorjunk fel az ott lebegő járműre akkor, amikor a legközelebb van hozzánk. Ezután ugorjunk fel róla a peremre, hívjuk le a liftet a kapcsolóval, menjünk fel rajta, majd fent a hordót lőjük szét. Menjünk be a nyíláson és a csöveket vágjuk el a lézerkarddal. Ezután vissza, be a vízbe, majd húzzuk ki az erővel a hidat, fel rá, onnan ugorjunk fel a tetőre balra, majd fent menjünk a sarokba és kapcsoljuk át a kapcsolót, majd ugorjunk le a karra, menjünk a tövéhez, ott húzzuk magunkhoz a másik kart, ugorjunk rá, majd menjünk annak is a tövébe és ugorjunk a szemétbe. Miután elindult kapcsoljuk át az erőnkkel a pirosan és zölden világító kapcsolókat jobbra, ha kéken világít, akkor sikerült. A végén guggoljunk le és menjünk be a szeméttel.

Ns Hideout

Amikor megérkeztünk, akkor ugorjunk le a szállítószalagra, majd haladjunk hátrafele és a kardunkat dobálva törjük be a fekete rácsot a bal oldalon. Be rajta, majd előre és menjünk be a szemétfeldolgozóba. Itt menjünk el jobbra, át a zsilipen, a sárga festésű tartályba lőjünk bele, majd át a keletkezett lyukon. Intézzünk el mindenkit, majd vissza a feldolgozóba és be a következő zsilipajtón ezen az oldalon. A szoba végében húzzuk ki a ládát, majd át a lyukon, végig a folyosón. Jegyezzük meg ezt a helyet, mert itt kell majd ügyködnünk. Menjünk vissza ismét a feldolgozóba, majd ezután menjünk oda a bejárathoz, ahol bejöttünk, majd előre és balról a második tölcséren másszunk fel, de úgy menjünk tovább, hogy gyorsuljunk fel, nehogy agyonnyomjon minket a prés. Ha átértünk, akkor menjünk jobbra, át a zsilipen. Ezután óvatosan kell ugrálni, először előre, majd balra, majd megint balra, jobbra, majd fel, megint fel és még egyszer ugorjunk fel. Egy nagy fekete láda alá kellett érkeznünk, húzzuk le magunk felé, majd fel és át az ajtón. Ezután balra, majd fel, át a hídon, majd le. És húzzuk el a csillét magunk felé. Ezután irány vissza arra a helyre, ahol nem tudtuk megmozdítani a csillét (a bejárattól balra a második ajtó után). Visszafele a hídon elég balra leugrani a szemétfeldolgozóba jutáshoz. Ha odaértünk a csilléhez, akkor lökjük előre, majd a járaton menjünk be, balra a perem mentén haladjunk, az üveget törjük szét és kapcsoljuk át a kapcsolót az erővel, majd át a zsilipen és egyenesen előre, majd át a szobán, a folyosóban a felnyíló páncél mögött pontos fejlövéssel intézzük el a rosszarcokat, majd egyenesen tovább. Ezután fel, majd haladjunk mindig felfele, a bombadobálókat intézzük el, majd tovább keresztül a zsilipen. Ezután át a hídon egyenesen szemben a liftig, majd le és menjünk be az irányítóterembe, majd menjünk oda a sarokba és beszéljünk a droiddal, majd gyorsan ugorjunk el onnan, mert kinyílik majd alattunk a padló. Ezután tovább befele, majd le a három padlón lévő lyuk valamelyikén és irány jobbra, majd felfele a ládákkal telt szoba után fent jobbra lesz egy kis szellőző járat, menjünk bele és a végén lőjünk bele a sárga tartályba, majd vissza a ládákkal telt terembe, majd le, át a zsilipen, majd balra, majd tovább. Ezután menjünk majd le balra a cellák felé, majd keressük meg Landoo-t. A beszéd után menjünk vissza a droidhoz, aki a jelszót kérte tőlünk, majd mondjuk be neki. Át a zsilipajtón, majd fel a lifttel, át a folyosón, le a lifttel, a rácsot törjük be, majd csak az automata fegyverekkel és a kint lévő rosszarcokkal foglalkozzunk, a folyosó végén a törött üvegnél forduljunk jobbra, majd intézzük el a maradékot, majd vissza az üveghez, az erőnkkel kapcsoljuk át a kapcsolót a törött részen keresztül. Ezután át a zsilipeken és menjünk be Reeloo játszóterére. Itt elsőként az automata fegyvereket kell kiiktatni, majd a ránk rontó rosszarcokat kell elintézni. Ezután menjünk oda bármelyik zsiliphez és menjünk fel Reeloo kis irodájába, majd kapcsoljuk át as kapcsolót és menjünk az asztal mögé, ott is kapcsoljuk át a cuccot, majd menjünk be a kinyílt ajtón, végig a pirosan villogó csövön, majd tovább a börtönbe Landoo-hoz. Ezután kövessük és fel a lifttel.

Ns Starpad

Menjünk Landoo előtt, az ellenállást mi intézzük el, majd menjünk utána fel a hangárig. Innen menjünk le a tőle jobbra lévő lifttel, majd menjünk át a hídon, majd balra át a folyosón, be a kis hangárba, intézzünk el mindenkit és menjünk be a zsilipen, vegyük fel a sötétben látó szemüveget, majd bent ezzel tájékozódjunk, át kell érnünk a túloldalra (fel a ládára jobbra, majd le, balra, át a kis nyíláson guggolva, majd ki). Ha átértünk, akkor intézzünk el mindenkit, majd egyenesen és balra el a peremen. Ezután menjünk egyenesen és intézzük el az automata fegyvereket, majd jobbra be a zsilipen, mindenkit intézzünk el és menjünk tovább. Kint a peremen menjünk ki az automata fegyverek elé a kis hídon, majd ugorjunk oda, majd menjünk el bent balra, előre, majd végig a folyosón. Ezután menjünk fel az irányítóterembe, majd kapcsoljuk át a kapcsolót és menjünk ki jobbra és menjünk körbe a perem mentén egészen a nagy hangárig, melynek az ajtaja immáron nyitva van. Az ellenállókat intézzük el. Elsőként force speeddel menjünk a hangár túloldalába, ott dobáljuk meg az érkezőket bombákkal, majd vissza és a többit is nyírjuk ki. Ezután menjünk be az űrhajóba, majd menjünk ki, balra és menjünk a falhoz, a padlón a rácsot romboljuk szét és menjünk le a lyukon, majd tovább a csövön, majd fent kapcsoljunk át minden kapcsolót, ki onnan, vissza a hangárba, majd az úrhajóba bekötött összes vezetéknél nézzük meg a kód jelet, majd menjünk vissza a csövekkel teletűzdelt épületig. A túloldalon fel tudunk ugrani a csövekre, majd menjünk át a pumpáig és állítsuk át a jeleket a hangárban látottak szerint. Ezután menni fog az üzemanyag. Menjünk vissza a hangárba és a hajó túloldalán is menjünk oda a falhoz, az ott található ládát toljuk arrébb, majd menjünk le a rácsot szétlőve, majd fel, minden kapcsolót állítsunk át, majd vissza az úrhajóhoz, majd szálljunk be. Egy kis probléma adódik, menjünk oldalra a konzolhoz és lőjünk ki mindenkit. Ezután már el tudunk menni.

Bespin Undercity

Kezdésképpen menjünk el balra a szellőzőnyíláshoz, lőjük ki a rácsot és menjünk be közvetlen a kifújás után. Ezután menjünk fel a lifttel, majd fent intézzünk el mindenkit, majd át a zsilipen. Ezután menjünk jobbra, majd intézzünk el mindenkit, majd az üvegablak mögött mind trickel bűvöljük meg és át a kis fickó által kinyitott ajtón. Menjünk át a lángokat köpő szobán majd menjünk fel a lifttel. Ezután menjünk át az ajtón, és egy hatalmas piros színben világító aréna szerű csőbe érkezünk. A trükk egyszerű, menjünk végig a peremeken, majd fel a kis liftekkel, és a legfelső szinten át a zsilipen. A csövekre rálépni tilos, ezért vagy ugorjunk át, vagy force speeddel rohanjunk át felette. Ha fent vagyunk, akkor át az ajtón, majd fel a lifttel és át a zsilipen. A kis szoba után át az ajtón és a teremben lőjünk le mindenkit (opcionálisan a kard is szóba jöhet persze, de külön ezt nem említem meg). Balra el a rácsig, lőjük ki a rácsot, majd be a csőbe és fent ugorjunk a kis platformra. Innen a szelet meglovagolva kell feljebb és feljebb ugrálni. Ha fent vagyunk, akkor küzdjünk meg a lézerkardos mukival, majd menjünk át a túloldalra oldalt a fúvókák segítségével, majd be a zsilipen, öljünk meg mindenkit, majd menjünk végig a folyosón, majd be a zsilipen, a sithet intézzük el, majd menjünk fel a lépcsőn, át a zsilipen, majd nyissuk ki a droid fülkéjének az ajtaját. Ezután menjünk oda a liftre vele.

Bespin Streets

Menjünk előre, majd fel a kis irányítószobába, kapcsoljuk át középen a konzolt. Ezután gyorsan vissza ,majd kövessük a droidot és védjük meg az orvlövészektől, amennyit csak lehet lőjünk ki. A robbanószereket is lőjük ki időben, nehogy a droid kapja be helyettünk. Ezután menjünk tovább a zsilipeken keresztül, majd a raktárban is intézzünk el mindenkit és menjünk át a zárat szétlőve a zsilipen. Ezután menjünk el a hangárudvar végébe, majd küzdjünk meg a sithel. Ezután át a zsilipen. A beszéd után menjünk ki, majd balra el. Minden ellenállót intézzünk el. Menjünk végig az utcán a gépágyúig, ott minden rosszarcot nyirbáljunk ki, Landoo embereit ne bántsuk és védjük meg őket. Ezután át a nagy kapun, majd fel és menjünk végig a peremen. Ha végigértünk, akkor egy ajtóhoz jutunk, menjünk be, mindenkit öljünk meg, majd tovább a nyitható zsilipeken keresztül. Szabadítsuk ki a foglyokat a zárt zsilip mögött, majd menjünk tovább. A lyukas aljú udvarnál intézzünk el mindenkit, majd menjünk le a lifttel, majd át a túloldalra és ott menjünk fel a lifttel, majd menjünk be az ajtón és kapcsoljuk át a falon a kapcsolót. Ezután vissza és át a kinyíló nagy zsilipen. Itt a két lézerkardos mukit intézzük el, majd fel a liften az ajtóval szemben, majd fent át a hídon, intézzük el a bombákat és a rosszarcokat is. Ezután le a híd után a vízbe a kis udvaron, majd át az ajtón és végig a folyosón. A rosszarcokat intézzük el, majd át a zsilipajtón és a birodalmiakkal is végezzünk. Töltsük fel magunkat, majd menjünk át a zsilipajtón és fel a lifttel. Fent nyírjunk ki mindenkit, majd menjünk a birodalmi tisztek után, majd szerezzük meg az egyiktől a biztonsági belépőt és intézzük el a sithtet, majd vissza és át a másik zsilipen.

Bespin Platform

Menjünk egyenesen, a sithtet intézzük el, majd menjünk el balra a szobába, hogy kikerüljük a bombákat, mindenkit nyirbáljunk ki, majd menjünk fel a lifttel és ott is intézzünk el mindenkit. Intézzük el a droidokat is. Ezután menjünk vissza és a lifttől balra menjünk át a zsilipen és mindenkit intézzünk el. Ezután menjünk be a folyosók találkozásánál a zsilipen és ott is intézzünk el mindenkit, majd a tiszttől vegyük el a biztonsági belépőt. Ezután vissza a lifttel az emeletre és használjuk a belépőt, majd át az ajtón és intézzük el a sithet és kíséretét. Ezután kapcsoljuk át a kapcsolót, majd vissza a lifttel és intézzünk el minden ellenállót. Sokan lesznek. Vegyük el lent a biztonsági belépőt a tiszttől, majd az ottani zárt ajtónál használjuk is. Ezután kinyílik a két jobb oldali ajtó, a lifthez közelebbiben pajzs és egy sith van, az utána levőben fegyver töltő. Ha elintéztük a sithtet, akkor irány tovább a két irányú folyosóra, majd át a kinyitott ajtón. Ezután a platformon intézzük el a kis sith hölgyeményt.

Cairn Bay

Amint leszálltunk intézzünk el mindenkit, majd a hajótól balra a kis raktárba menjünk be, át a zsilipen, majd forduljunk le és át az ajtón, itt Luke-al találkozunk majd. A sitheket intézzük el, majd menjünk a túloldali kis raktárba és menjünk át a zsilipen, majd irány felfele a folyosókon. Fent menjünk át a zsilipen, majd be az irányítóterembe. Itt intézzünk el mindenkit, a biztonsági belépőt vegyük el a tiszttől, majd kapcsoljunk át minden kapcsolót. Ezután vissza a sithekkel vívott csata helyszínére, majd menjünk visszafele tovább a raktárból, majd a kis több zsilipes szobában menjünk fel a monitor mellé és azon a zsilipen menjünk tovább. Fentről lőni fognak, lőjük ki őket, majd menjünk fel. Az irányítóteremben menjünk az első konzolhoz, majd állítsuk be a jobb oldali ajtó kinyitására, majd menjünk tovább a másodikhoz és nyissuk is ki az ajtót. Ezután gyorsan le és menjünk oda az űrhajóhoz. Intézzünk el mindenkit, majd az űrhajóról ugorjunk fel a hídra, majd fent a rácsot elintézve menjünk be a szellőzőbe és tovább. Ezután menjünk egyenesen, majd jobbra az erőtérig, ezt kapcsoljuk le, majd le, majd tovább arra, amerről a sith jött, majd menjünk a következő erőtérig és azt is kapcsoljuk ki, majd le. Ezután ezt még kétszer kell megcsinálni, majd az erőtér alatti rácsot is törjük szét és menjünk le rajta, a birodalmiakat intézzük el, majd be a két kis irányítófülkébe és a két kapcsolót kapcsoljuk át. Ezután menjünk ki, a bejövő emberkéket nyirbáljuk ki, majd menjünk át a kinyitott nagyobb zsilipen. Ezután az automata fegyvereket intézzük el, majd be balra a liftajtón, fent a rácsot széttörve tovább, majd tovább a másik rácshoz, lőjük ki ezt is és menjünk rá a felfele haladó liftre menet közben! Ezzel óvatosan járjunk el! Ezután keressük meg az egyik sarokban a nyílást, amivel a szomszédos liftaknához érünk. Ott menjünk fel a lift tetejére, majd a kis nyíláson gyorsan ugorjunk át menet közben a harmadik liftaknához. Ezután menjünk rá a harmadik tetejére és ugorjunk bele. A kinyíló zsilipen menjünk keresztül.

 

Cairn Assembly

Menjünk ki és intézzük el a birodalmiakat és az automata fegyvert. Ezután menjünk oda az ajtóhoz és mind trickkel vegyük rá a tisztet, hogy nyissa ki nekünk. Bent természetesen intézzük el. Ezután tovább, majd jobbra és fel a lifttel. Fent kapcsoljuk át a kapcsolót és irány vissza, majd a lifttel szemben át a zsilipen és menjünk le a lifttel. Ezután menjünk ki és ugráljunk fel az épp épülő szerkezeten a második szintig, menjünk az üveges falhoz, majd fent lőjük ki a rácsoz, ugorjunk oda és menjünk be. Ezután odabent mind a négy nagy csövet rongáljuk meg, majd menjünk vissza és ugráljunk le a szabaddá vált zsiliphez és menjünk be. Ezután menjünk tovább át a következő zsilipen és intézzünk el mindenkit, majd fel a másik zsiliphez, át rajta, majd mindenkit elimináljunk és induljunk el a folyosón, majd annak a végén balra. A teremben ne menjünk a padlóra. Mindenkit lőjünk ki előbb, majd azután kezdjünk el balra elugrálni az úrkabin ajtajáig, majd be rajta, fel a lifttel, ki az ablakán, fel a tetejére és ugorjunk át az irányítófülkéhez. Ott kapcsoljunk át mindent, majd menjünk oda a zsiliphez, ami ki fog nyílni, ha odaállunk elé. A birodalmiakat nyírjuk ki, majd tovább a másik raktárba, itt is intézzünk el mindenkit, majd menjünk fel és át az ajtón, a bombákat messziről semlegesítsük. Ezután menjünk le a lifttel, át az ajtón, a két sithet intézzük el, majd tovább át a nagyobb zsilipen balra. Ott két ládából három kétlábú harci droid jön majd elő, intézzük el őket erősebb fegyverekkel, majd tovább fel a peremen, majd a sithet is semlegesítsük. Ezután menjünk át a zsilipen, majd fel a lifttel. Fent intézzünk el mindenkit, majd menjünk tovább be az irányítóterembe, ott is öljünk meg mindenkit, majd a terem végében kapcsoljuk át a kapcsolót és menjünk vissza, a sithet öljük meg, majd menjünk le a lifttel és vissza a raktárba. Ezután intézzük el a sithet, majd menjünk tovább balra át a két zsilipen. Itt is intézzük el a lézerkarddal legyeskedő ürgéket, majd menjünk előre be a nagy hangárba. Ott egy AT-AT vár majd minket, egyszerű lesz elintézni a lézerkarddal, menjünk el jobbra az első kis tartópillérig, majd álljunk meg mellette, oda nem tud menni szegénykém, már csak állni kell és visszalökni a lövéseit, és persze néha elengedni pár karddobást. Ha megmurdelt, akkor menjünk át a kisebb zsilipen, majd bent az automata fegyverzetet és a birodalmiakat is intézzük el. Ezután menjünk le a lépcsők alatt lévő nyílásokon, a bombákkal vigyázzunk, majd ugrás le a nagy cső alatt.

Cairn Reactor

Ez egy nagyon időigényes és idegesítő pálya. Először menjünk egyenesen, a sithet intézzük el, majd utána a force speedet használva menjünk el jobbra, majd be balra az első nyílásban. Ezután intézzük el a következő sithet, majd menjünk el balra force speeddel és forduljunk be jobbra. Itt is intézzük el a sithet, majd a három rózsaszín kristályt törjük szét. Ezután menjünk át középen a lyukon és force speeddel el jobbra, majd be jobbra a nyíláson. Ezután el balra és jobbra, majd be a központi terembe, mindezt egy force speeddel kell megcsinálnunk. Ott menjünk el balra, majd megint balra, a sithet intézzük el (itt lehet trükközni, ha becsaljuk a fény útjába, akkor egyből elintéződik), majd menjünk vissza és kapcsoljuk le az energiát. Utána menjünk tovább a sithel vívott csata helyszínére és menjünk el balra. A folyosó végén intézzük el a sithet, majd menjünk oda a csövekhez és a plafonon keresztül távozzunk. Ezután fent ugráljunk szépen felfele a kis hidakon keresztül, fent menjünk át a zsilipajtón. Mögötte intézzük el a birodalmiakat, majd menjünk keresztül ezen a keringő poklon. Elsőként menjünk le jobbra a második szintre, azaz egy szinttel lejjebb, át a kis nyíláson egyenesen, majd balra át a csöveken a túloldalra, ahol a kis nyíláson keresztül menjünk egyenesen tovább. Ezután a forgó rész mögött ugorjunk le, intézzünk el mindenkit, majd ugráljunk fel a csöveken és menjünk át a kis folyosón a rácsok túloldalára. Ott le a két csőre, át a túloldalra, majd fel a kis folyosóra és menjünk végig rajta. Kiérve lőjünk le mindenkit messziről, majd ugorjunk le és jussunk át a túlfélre, ahol a csöveknél egy kis nyíláson keresztül ugorjunk fel és menjünk el a folyosón egyenesen. Ezután ki a zsilipen a forgó karokig, intézzünk el mindenkit, majd menjünk át a túloldalra a sithet legyűrve és a forgó részeket nem érintve. Ezután intézzünk el mindenkit, majd át az ajtókon menjünk a nagy terembe. Itt előbb a droidot intézzük el, majd mindenkit, aki lő ránk. Ezután menjünk jobbra, majd menjünk le és induljunk el a kis járgánnyal. Félúton ugorjunk majd ki az egyik kinyúló kis pillérre, majd ugrándozzunk át szépen a peremig. Ezután intézzünk el mindenkit és menjünk fel a lifttel. Fent is intézzünk el mindenkit, majd menjünk át a hídon és be a zsilipen. Bent menjünk balra, majd le a lifttel, lent intézzünk el mindenkit és menjünk a nagy platformra és konstatáljuk, hogy offline van. Ezután menjünk fel a legfelső szintre a lifttel, majd ott intézzünk el mindenkit és kapcsoljuk át a kapcsolót. Ezután ismét le és menjünk rá a liftre. Ezután menjünk le és ott is intézzünk el mindenkit, az egyik tiszttől szedjük össze a biztonsági belépőt és irány ismét a legfelső szint. Ezután menjünk át az eddig zárt zsilipajtón, majd intézzük el a birodalmiakat, majd át a zsilipajtón ér menjünk a terem végébe.

Cairn Dock1

Menjünk előre, át az ajtón, majd jobbra át az ajtón. Ezután menjünk egyenesen, majd ki a peremre, a két sithet intézzük el, majd a bejövő birodalmiakat is. Ezután át a birodalmiak holtestén majd fent a tiszttől vegyük el a biztonsági belépőt, majd menjünk vissza a ládákkal telt kis raktárba és menjünk át a zárt ajtón. Ezután menjünk a konzolhoz, kapcsoljuk át a kapcsolót, majd le a lifttel és menjünk át az ajtón. Itt vigyázzunk, nehogy észrevegyenek minket. Előttünk egy kis konzolt találunk, aknázzuk körbe. Ezután menjünk előre és elimináljunk mindenkit, de úgy, hogy ne tudják megnyomni az imént aláaknázott konzolt. Ha végeztünk, akkor irány e jobbra és le a kis nyíláson a falban. A kis járaton haladjunk addig, ameddig egy kis bemélyedéshez nem érünk a padlóban. Ott menjünk balra és kezdjünk el sietni. Elsőként a rácsot intézzük el, majd ki és ugorjunk fel jobbra a csövekre és onnan fel az emeletre. Ne hagyjuk, hogy a tiszt a konzolhoz érjen. Ha elintéztük, akkor ugorjunk le és intézzünk el mindenkit. Ezután menjünk ki egyenesen, majd fel a lifttel. Fent menjünk visszább egy kicsit balra a peremen az előző épülethez és ugorjunk a nyíláshoz, át rajta és menjünk a kapcsolótáblához. Ez is időre megy majd. Nyomjuk meg és utána gyorsan le, ki az ajtón, fel a lifttel és force speeddel fussunk át az energiaoszlopok között, mielőtt újra visszakapcsolódik, a túloldalon intézzük el a három tisztet, mielőtt el tudnának futni. Ezután menjünk tovább, elő a rakétavetőt és lőjük ki vele a birodalmiakat. Ezután menjünk oda az egyik ládához, vegyük fel a biztonsági belépőt, majd nyissuk ki vele a zsilipet és menjünk fel a lifttel. Fent kapcsoljuk át a konzolt, majd menjünk át a zsilipajtón, majd a túloldalon is kapcsoljuk át a konzolt. Ezután menjünk le a lifttel és menjünk át a nyitható zsilipen át. A csöveket kerüljük ki, majd át az ajtón és menjünk el balra fedezékbe, nehogy észrevegyenek a túloldalon. Itt is gyorsan kell ügyködni, nem szabad esélyt adni a vészjelző beindítására. Négy rakétával nagyon könnyen eliminálhatjuk őket, de pontos és nagy erejű fejlövésekkel is operálhatunk. Ezután menjünk a túloldalra úgy, hogy a mi oldalunk végén ugráljunk fel a csöveken és menjünk a túloldalra fent. Menjünk le és vegyük el a biztonsági kulcsot a tiszttől és menjünk át az ajtón. A csöveket kerüljük meg, majd menjünk oda a nagy csőhöz, rá a peremére és onnan ugorjunk fel a felső peremre. Be a kis nyíláson és maradjunk guggolva. Ezután vegyük fel az éjjellátó szemüveget és menjünk el balra, kapcsoljuk le a konzolon a világítást és menjünk ki az ajtón, ne menjünk lézerkarddal és ne érjünk hozzá senkihez. Ezután kint két sith vár, ne törődjünk velük, menjünk el jobbra, majd balra és ugorjuk át a ládákat a járat végén, a tisztet, aki riadóztatni akar intézzük el, majd jöhetnek a többiek. Miután elimináltunk mindenkit menjünk oda a terem másik végében lévő nyitható zsilipajtóhoz és menjünk fel a lifttel. Ezután fent menjünk el egyenesen a hídon, majd jobbra az üveges falhoz, amin menjünk körbe és be a zsilipajtón és bentről élvezzük a műsort.

Doom Comm

Ez egy idegtépően ide-oda mászkálós pálya lesz, ha nem vigyázunk. Induljunk el egyenesen előre, majd intézzük el a rengeteg birodalmit. Ezután be a liftbe és irány le. Lent intézzünk el mindenkit és kapcsoljuk át a kapcsolót a másik zsilipajtóval szemben. Ezután menjünk be a zsilipajtón, a sithet intézzük el és menjünk le a lifttel. Menjünk be a baloldali kis terembe és fent keressük meg a rácsot és romboljuk szét. Ezután fel és a droidokat tisztes távolból intézzük el, mert benyugtatózhatnak, de örökre. Ezután irány el jobbra, majd balra és menjünk előre a másik rácsig, amit szintén törjünk szét és menjünk le. Vegyük át a droid vezérlését a piros konzol segítségével és menjünk vele, de előtte nyissuk ki neki a zsilipajtót. Ezután menjünk tehát a droiddal egyenesen, majd balra és be az oldalsó erőtéren át. Bent nyissuk ki a zárt zsilipet és menjünk át rajta. Ki a vezérlésből és menjünk át a zsilipen és intézzük el a birodalmiakat. Ezután menjünk a nagy liftbe és le. Kiszállva egy nagyobb terembe érünk két járkáló harci droiddal, intézzük el őket, majd menjünk a középen lévő kis platformra, törjük be az üveget, majd le és a droidokat intézzük el. Ezután menjünk végig és fel. Itt is intézzünk el mindenkit, majd menjünk át a vezérlőbe és kapcsoljuk át mind a 4 kapcsolót. Ezután menjünk ki és intézzük el a felénk jövő birodalmiakat és menjünk be az ajtón, ahonnan bejöttek. Ezután menjünk be az irányítóterembe, majd be a mágnes vasútba és menjünk át a túloldalra. A fogadóbizottságot elimináljuk. Vegyük el a biztonsági belépőt és menjünk be a zárt zsilipen vele. Intézzünk el mindenkit, majd menjünk oda a konzolhoz. Nem fog működni, nekünk kell majd bekapcsolni. Ezután menjünk visszább a bejárattól jobbra levő zsiliphez és menjünk le. Lent keressük meg a liftet és menjünk le vele. Meg kell majd keresnünk a kódokat, amelyek megindítják a kommunikációt. Ehhez idegtépő ugrándozásokra számítsunk. A datapad mutatja a három kívánt jelzést, ezeket kell bekapcsolnunk, de persze előbb megtalálnunk. Ha megvannak, akkor vissza és aktiváljuk őket a fent lévő irányítófülkékben. Ezután menjünk csak vissza értesíteni a megsemmisítő osztagot. A piros kód a tőlünk balra levő kis kockában van, oda kell eljutnunk. A zöld a bejárattól jobbra lesz lent, a kék pedig előttünk középen. Ha megvannak vissza és aktiváljunk mindent, elimináljuk az ellent. Ha felkerestük a Rouge Squardront, akkor utána induljunk el Jan megkeresésére és a pajzs semlegesítésére. Elsőként menjünk le a három kontrollpanel fülkéjéhez és menjünk be a most kinyílt zsilipen.

Doom Detention

Induljunk el előre, majd jobbra. Át a zsilipajtón, majd be a nagy hangárba. Ott intézzünk el mindenkit, majd vegyük el a tiszttől a biztonsági belépőt, majd használjuk is azt a terem közepén lévő liftaknánál. Menjünk le a lifttel, majd lent intézzük el a sith-et és a tisztet. Ezután gyakoroljunk egy kis célbalövést a piros konzol segítségével, majd menjünk vissza a nagy terembe és menjünk tovább a tervezett úton. Intézzünk el mindenkit a folyosón és a nagy teremben is. Ezután menjünk tovább és ott is intézzünk el mindenkit. Ezután e zsilipek mögötti irányítófülkékből kapcsoljuk le a zsilipeket és a pajzsokat, így szippantva ki a birodalmiakat az űrbe. Ezután persze kapcsoljuk vissza a kapukat. Ezután menjünk vissza a nagy terembe és menjünk le a közepén lévő lifttel. Lent irány a folyosó, a két droidot intézzük el, majd menjünk tovább. A nagy teremben egy igazi pokol vár minket, folyamatosan oldalazzunk és lőjünk ki minden automata fegyvert és birodalmit. Ezután menjünk oda a lifthez és menjünk fel vele. Ezután menjünk be az irányítófülkébe és kapcsoljuk át a kapukat. Ezután menjünk balra a zsilipen át, majd fel a lifttel. Fent megint menjünk be a kis fülkébe, majd engedjük le a zsilipet és a pajzsot. Várjuk meg, ameddig az összes birodalmi kint van az űrben, majd zárjuk be. Ezután menjünk ismét le és menjünk be a középső zsilipajtón és fel a lifttel. Ezután fent megint játsszuk el a trükköt a vákuummal, majd menjünk be a nagy terembe és menjünk át a zsilipeken. És végig a zárt ajtóig. Azon úgy juthatunk át, hogy fent a csöveken a rácsokat szétzúzzuk és átmegyünk rajta. Lent mindenkit intézzünk el. Menjünk a biztonsági zárral védett zsiliphez, nyissuk ki a tiszttől elvett kulccsal, majd le a lifttel. Át a termen a túloldalra, át a zsilipen, a tisztet intézzük el. Ezután menjünk tovább jobbra, a sithet intézzük el és menjünk tovább a folyosón, a birodalmiakkal is végezzünk, majd a nagy hangárban is intézzünk el mindenkit. Ezután menjünk fel a peremre és menjünk át az egyetlen nyithatón. Ezután a tisztet mind trickel bűvöljük meg, majd nyitassuk ki vele a zsilipet, majd tovább az egyetlen zárt cellához. A beszélgetés után menjünk vissza és a zsilipkapcsolókat nyomva tartva jussunk ki a cellákból. Ezután menjünk át a túloldali zárt zsiliphez.

Doom Shields

Menjünk ki a zsilipen, majd a peremen intézzünk el mindenkit. Ezután menjünk be a zsilipen balra és intézzük el a droidokat is. Ezután menjünk fel a legvégén az irányítóterembe, majd vegyük el a biztonsági belépőt a tiszttől és kapcsoljuk át a kapcsolót. Ezután menjünk visszább és menjünk ki a peremre, a középső csövön árt menjünk a középen tornyosuló komplexumba, majd a felső szinten a tiszttől vegyük el a biztonsági belépőt. Ezután vissza, be egyenesen a zsilipen, majd jobbra be a kis irányítófülkébe, kapcsoljuk át a kapcsolót a zárt zsilip mögött, miután a belépővel bejjutottunk. Ezután vissza a komplexumba és le az ajtótól balra a második nyíláson. Végig a folyosórendszeren, majd a végén push-al jussunk fel. Ezután menjünk át a zsilipen, a sithet intézzük el, majd menjünk át a jobb oldali zsilipen és menjünk fel a lifttel. Ha van még mozgásérzékelős bombánk, akkor azt a droidok elé telepítsük. Fent menjünk ki a hídra és utána ugorjunk fel a második szintre és menjünk be a fülkébe. Ott ugorjunk le és intézzük el a sitheket. Ezután ki a folyosóra, az automata fegyverzetet intézzük el, majd menjünk fel a lifttel. Ezután fent intézzük el a két droidot, majd menjünk el jobbra, majd balra és át a zsilipajtón. Ezután menjünk be a pajzsterembe és mind a négy pajzzsal védett csövet intézzük el, először a felettük pirosan világító dobozt, majd utána a csövet lőjük szét. Mielőtt az utolsóval is végeznénk tegyük ki a talált automata fegyvereket, ha vannak, a teremben, szükség lehet majd rájuk. Ezután intézzük el az utolsó csövet, majd bejön az egyik nagy ellenségünk. Ezután intézzük el mindennel, amink csak van. Jó stratégia nincs, csak a tűzerő és az ügyesség számít. A pajzsát csak rakétákkal és kitartó kardozással tudjuk leszedni, utána lehet csak megsebesíteni. A pajzsot szerintem a zoomolható lézerfegyver is áthatol. Ha elintéztük, akkor megszűnik a gravitáció, lebegve kell megszöknünk a hajóról. Kezdésképpen menjünk vissza a folyosóra, ahol a droidok masíroztak fel alá, majd menjünk a végéhez és a törmeléket kerüljük ki balra haladva, majd pedig kétszer jobbra fordulva. Előttünk van a kijárat, menjünk be.

Yavin Swamp

Induljunk el előre, menjünk arra, amerre lehet haladni. A mocsárban sok az elrejtőzött birodalmi, vigyázzunk velük. A nagy fánál ugorjunk fel a sziklaperemre, majd intézzük el a sitheket. Ezután tovább, majd le, ki a vízből és át az ösvényen. Ezután jobbra el a másik ösvényre, majd elérünk egy roncshoz, sokan lesznek körülötte, mindenkit intézzünk el. Ezután menjünk oda a vízhez a sarokban és ússzunk át a szikla alatt. Ezután ugorjunk fel a szilavájatba és fel a sziklaperemeken, majd le. Ezután menjünk tovább a völgyben egészen a nagy mesterséges falig, be a falán lévő nyíláson, majd fel és fent ki a nyíláson. A sitheket intézzük el. Ezután menjünk tovább a völgyön át a fémekkel kivert útig, majd ott tovább a nagyobb völgybe. Persze mindenkit intézzünk el, akit csak lehet közben, igen nagy az ellenállás. A völgyben menjünk balra a visszafordítón, majd fel a sziklákra, majd onnan le. A völgyben, ahova érkeztünk menjünk egyenesen, majd jobbra, az AT-AT-t intézzük el valami robbanó cuccal, majd be az űrhajóba.

Yavin Canyon

Menjünk a kanyon mentén, a birodalmiakat intézzük el, majd menjünk egyenesen, majd az AT-AT-vel való találkozás után menjünk jobbra a nagy oszlopok felé. Ezután menjünk tovább, majd intézzük el az újabb lépegetőt és az ágyúkat is. Ezután egy üres lépegetőbe botlunk, szálljunk be, majd tovább a járaton. Ezután lőjük szét a sziklákat az utunkban, majd menjünk vele a következő roncshoz. Ott szálljunk ki, majd át a roncson a túloldalra, majd menjünk a kanyon végébe és fel a sziklákon. Ezután menjünk be a barlangba és ugorjunk le a kis nyíláson a végén.

Yavin Courtyard

Kezdésképpen öljünk meg mindenkit, majd menjünk át a sziklanyíláson. A túloldalon intézünk el minden birodalmit, majd menjünk át a falon ütött lyukon. Ezután ugráljunk fel a jobb oldalon lévő kis bemélyedést használva, majd fel a legfelső részre, onnan menjünk be a csatatérre és intézzünk el minden sithet, lehetőség szerint mentsünk meg minden Jedit. Ezután tovább fel a széttört üvegen, a rakétás birodalmit intézzük el, majd menjünk el jobbra és ár a zsilipajtón. Ezután tovább az üvegfolyosón, majd le és intézzük el az összes sithet. Ezután tovább a nagy lyukon a falon, intézzük el a sok sithet, majd tovább arra, ahonnan a második adag sith jön. Ezután kint intézzük el még a maradék sithet, majd menjünk át a nyíláson a bejárattal szemben, balra, majd intézzük el a ránk rontó rossz arcokat és menjünk Desann után.

Yavin Final

Menjünk le és a járatban törjük szét a sziklákat, majd be. Ezután menjünk tovább a folyosón és a nagyobb teremnél menjünk körbe a szélen. Ezután ugorjunk fel és menjünk tovább. Ezután menjünk a folyosón végig, majd forduljunk meg és menjünk egyenesen, át a falon. Ezután force speeddel menjünk át a tűzön. Ezt követően menjünk be a terembe és kövessük a bal oldali Desannt. A folyosó alján a tüzet a folyosó tetején áthaladó vízcső eltörésével oltsuk el, majd tovább le. Ezután nyomjuk be a baloldali falat, majd a másik kettőt is, majd menjünk körbe és a falon a jelet is nyomjuk be. Ezután a köveket a force speeddel játsszuk ki, majd menjünk tovább be a nagy terembe, ahol a rossz arc ügyködik. A beszéd után egy ügyes lépéssel el lehet intézni Desannt (ez a többi sithnél is működik, de ezt csak most mondom, mert így nem lenne izgalmas a játékmenet : ). A force speeddel olyan gyorsak leszünk és annyi vágást tudunk bevinni a lézerkarddal az ellenbe, hogy az meg is hal nyomban. Ha végeztünk Desannal, akkor vége a játéknak, sajnos. ( a vége credits-et az Alt Gr-el fel lehet gyorsítani!).

 

 Star Wars : Jedi Academy

1.1 Yavin Jungle

Amikor elkezd?dik a játék, menj el?re, keresztül a füvön és a patakon, és jobbra fel. Vágd ki a fát. Menj fel a patakon, ahol találkozol két gyíkkal is. Öld meg mindkett?t. Tovább, mikor már nem tudsz tovább menni, ugorj ki a partra, ahol egy k?épület van. Miután Rosh bemutatja növekv? Erejét, menj be. Balra van egy újabb gyík, csapd le a fejét és menj tovább. Keresztül a hídon! A másik oldalon, balra néhány k? mögött van egy újabb ilyen szerzet. A szemben lév? tisztáson hallani fogod, hogy Rosh azt mondja, hogy még egy hidat tudsz csinálni, ha kivágod a fát, úgyhogy tedd meg, majd mássz is át rajta. Menj ki balra, ahol lesz még egy gyík. Miután elhaladsz mellette, egy cutscene (átvezet? animáció) következik: egy csapat stortroopers jelenik meg. És máris kezd?dik az els? harcod. Vágd le az ürgét, majd újabb átvezet? jön.

 

1.2 Training Area

Az elején kövesd Kyle utasításait, és menj be az ajtón szemben veled. Várd meg a cutscene-t, majd menj be a következ? szobába, ahol egy csomó kis ellenség lesz. Szerencsére nem egyszerre jönnek. Javaslom, inkább dobálózz a karddal, mintsem hogy megpróbálod mindegyiket lecsapkodni. A következ? szobában egy leszakadt híd van. Ugorj át a mélyedésen és "push"-old a más szín? falat el?tted. Menj keresztül rajta, és készülj egy kis csatára. Miután megvan, menj be a szoba bal oldalán lév? ajtón. Jadenes cutscene jön. Miután Kyle adott néhány tanácsot, nyomd meg a kapcsolót. Menj el?re és jobbra az els? lehet?ségnél. Le a lépcs?n, majd válts át ?er?látásra?, hogy észrevedd, melyik falakat kell megnyomnod. 3 van összesen. Miután fent vagy, balra menjél ki és keresztül egy pár ajtón. A szobában, ahol van egy oszlop, jobbra menj és be a balra lév? ajtón. A következ? szobában majd a ?speedet? kell használnod, hogy átjuss a záródó ajtókon. Ha ez is sikerült, akkor cutscene, és jön a következ? pálya.

 

2.1 Mercenary Activity - Tatooine
Az els? és legfontosabb dolog, hogy Chewbacca tüzét?l távol maradj. Nagyon aranyos kis sz?rmók, de ahogy céloz az elképeszt?... Néha már tényleg az az érzésem volt, hogy inkább engem céloz, mint az ellenséget! Ahogy a misszió kezd?dik, 4 ellenség van a térségben. Egy rodian, két zsoldos blasterrel és egy trandoshan egy sorozatlöv?vel. Javaslom, hogy itt még inkább pisztolyozz, mert szegény f?h?sünk még nem igazán tud jól védekezni a szablyával. Mikor mind halott, a jobb széls? beugróban menj be az ajtón. Egy trandoshan vár rád balra, és zsoldos jobbra és két rodian el?rébb. Menj tovább egyenesen, át az ajtón, majd jobbra. Ott is van két ellen. Menj ki az ajtón. Rögtön jobbra van egy trandoshan. A f?téren balra vannak ketten. Még kett? vár rád a kis beugrókban. Mikor mind halott, még kett? fog el?jönni az egyik ajtóból. Még egy gran is meg fog jelenni, a fels? átjárónál. Szedd le mindet, lehet?leg valami fegyverrel, mert amíg ledobálod ?ket karddal, addig megöregszünk. Mikor mind halott, jön még egy 3-as csapat, a hajó alkatrészek meletti ajtóból. Mikor halottak, sétálj át a következ? területre, ahonnan ?k is jöttek. Itt van két ellenség a baloldalon, javaslom az elmetrükk használatát (mind trick). Menj ki a folyosóról a jobb oldali ajtón.

 

Titkos hely: a legjobboldalibb beugróban a dobozok mögött van egy gránátöv és egy pajzs.

 

Az utolsó beugró a nyílt terepr?l elindít egy cutscene-t, úgyhogy menj csak oda. Utána a két ?rt nyírd ki, majd menj ki a szemben lév? ajtón és itt a checkpoint. Ezután óvatosan menj be a következ? szobába. Bent egy csomó akna van, óvatosan járkálj. Van három ellenség is, egy balra. Menj oda hozzá és miután megölted, maradj a dobozok mögött. Egy rodian próbál majd befutni hozzád, szedd le gyorsan, majd a harmadikat is, miel?tt észbekapna. A rodian mögötti ajtón menj ki, használd a speedet, hogy megölhesd a Grant, aki a lépcs? elején van. Folytasd jobbra az utad, ahol már vár rád két weequay és egy zsoldos. Mindtrick, majd vágd le ?ket. Van egy els?segély és egy pajzs is a szobában, vedd fel ?ket. Arra a kijáratra menj rá, ami a Falcon felett visz át. Egy rodian jön majd szembe, szedd le. Be az els?, majd a második ajtón is, és szedd le a két rodiant. Be a liftbe. Nyomd meg a gombot, és menj át a kontrol szoba másik felébe, hogy összefuss a feljavított rebornnal. Vágd le, és nyomd meg a másik gombot is, hogy deaktiváld a sugarat. Vissza a liftbe, ami visszavisz. 180 fokot fordulj és menj ki az ajtón, ahol Chewbaccával fogsz találkozni. A kis, jobboldali ajtón át ismét láthatod majd a Falcont. Nagyjából két ellenség van minden beugróban. Mikor mindet sikerült megölnöd, Kyle is megérkezik.

 

2.2 Droid Recovery - Tatooine
Menj jobbra, ahol jawakat támadnak homokemberek. Figyelj, jobbra fent van egy mesterlövész is (sniper), aki téged céloz, úgyhogy szedd le miel?bb. Az ív mellett elhaladva lesz még egy negyedik homokember, majd jön még egy pár jobboldalról. A baloldali sziklánál találsz egy disruptort, javaslom vedd fel, a töltényekkel együtt. Egy gránátcsomag is vár rád arrafelé, ahonnan az el?bb a támadóid jöttek. Menj tovább a kanyonba, s mikor már látod a párologtatót el?tted, négy taszken fog megtámadni. Az egyiküknél fegyver is van, szóval óvatosan. Az ötödik fent van egy sziklán a farm fölött. Menj be a farmra, tisztísd meg az összes barlangos részt, amíg el nem érsz egy ajtóhoz. Bent van egy titkos terület, egy jó nagy pajzzsal.

 

Egészen addig menj vissza, amíg nem látsz egy ösvényt, ami balra megy. Néhány újabb taszken fog érkezni, miután megölted ?ket, menj tovább. Az els? kanyarnál néhány kráter mögött van egy pár blaster pakk. Menj fel és ki. Balra ketten fognak már várni. Ahogy elérsz az els? épülethez a baloldalon, 3an támadnak majd rád. Az épületben is van egy kis sunyi sniper, vigyázz rá. Van egy rakat cucc a házban, szóval vedd csak fel ?ket. Menj át a kanyonon, ahol is lesz 3 homoki ember, majd még egy az épületek tetején. Menj el az összes épület mellett a térség hátsó részébe, és be egy újabb barlangba. Bent is van egy pár ellenség. Vannak jobbra pajzsok és gránátok, szedd fel ?ket. Mikor kimész, keress egy sandcrawlert (járm?), körülötte lesz egy pár ellen, szedd le szépen ?ket, majd el?re az ajtóhoz. Mikor Jaden azt mondja, hogy ""I wonder if I can get up there", menj vissza ki és húzd le a darut. Ugorj rá, majd engedd, hogy visszamenjen. Fent van 3 ellenség, az utolsóért fel kell ugranod a jobboldali dobozokra, majd fel a folyosóra. Nyomd meg a kapcsolót, cutscene. Ugorj le, és menj a szoba másik végébe. A lift el van torlaszolva, úgyhogy "Pull", majd menj fel vele. Nírd ki a csávót, majd tovább át az ajtón. Még két ajtón keresztül és

egy fémolvasztóba fogsz érkezni. Észre kell, hogy vedd, az a cs?, ami hozzád közel van, jóval hidegebb, mint a többi. Ez azért van, mert azon keresztül víz folyik. A dolog egyszer?: dobd rá a kardod, és az majd elintézi. Menj keresztül ezekután, majd be a jobboldali ajtón. Bent és jobbra lángcsóvák vannak, még csak meg se próbálj keresztülmenni rajtuk. Menj a legbaloldalabbi részre, és láthatod, hogy az egyik csóva id?közönként kialszik. Ez egy tipikus videójátékos megpróbáltatás. Amikor kialudt, ugorj, miközben a falat bámulod. A túloldali raidert kell megölnöd, majd a jawaknál lév? kapcsolót aktiváld. Menj el mellettük egy lifthez, ami a lángok miatt elérhetetlen volt eddig. Menj le vele, három taszken fog lent várni, az els? szobában. Menj keresztül a következ? ajtón, figyelj az ellenekre. Lökd odébb a torlaszt, hogy megláthasd az R5ös egységet. Nyomd meg a USE-t a droidon. Le fogja vinni a liftet, ugorj utána. Egy csomó taszken vár lent. Miután sikerült megölnöd ?ket, vége a pályának.

 

2.3 Emergency Assistance - Bakura
Sétálj körbe a platformon a f?bejárat irányába, figyeld meg, hogy az összes halott úgy fest, mintha egy kard vágta volna le ?ket... Menj be és irány a biztonsági állomás a baloldalon. Itt fogod megkapni a feladatokat. Bármelyik ajtóhoz próbálsz közeledni, megjelenik egy csapat stormtrooper. Amikor az egyik ajtón bejönnek, a másik mögött van egy csomó extra, vedd fel, majd öld meg a stormosokat. Menj fel a lépcs?n. Ott van még kett?, a baloldali ajtó ellenségekhez vezet. Ha elmész mellettük az egy kontrolszobához vezet, de menj vissza az els? folyosóhoz. L?dd ki az aknákat és sétálj ki. Rögtön szemben van egy csomag robbanószer. Use, hogy deaktiváld ?ket. Menj vissza a kontrolszobába, ahol két ellenség vár, mikor mind2 halott, menj el mellettük és folyosóra lyukadsz ki, ahol g?z meg lángok vannak.

 

2.4 Merchant Rescue ? Blenjeel
A következő küldetésben egy árva lézersugarat sem kell kilőnöd, még a fénykardodra sem lesz szükség. Ez egy mentőakció, ahol aztán a saját bőrödet kell menteni. Össze kell gyűjtened a szükséges alkatrészeket, hogy el tudd hagyni a bolygót. A csalafintaság ott van a dologban, hogy nem szabad a homokra lépni, mert akkor a bevezető animációban látott hatalmas kukac bekap, és akkor neked lőttek.

Szóval, mindig az alkatrészeken, köveken kell maradnod, és a lehető legrövidebb időt tölteni a homokon, azt is csak végszükség esetén.

Tehát akkor: az első alkatrész a lezuhant hajóban van. Ugorj először jobbra a hajó szélére, majd onnan a kőre, aztán egy alkatrészre, majd végig le a rámpán. Rohanj át a homokos részen a hajó másik felébe, és ugorj fel a szélén. Jobbra ugorj fel a dobozra, onnan a korláton át a folyosóra. Menj be az ajtón, és a padló alól szedd föl az első alkatrészt, és vidd a helyére.

A követező: ugyanúgy ugrálj előre, mint az előbb, de a nagy kavicson ne a hajó felé vedd az irányt, hanem balra a másik kavics felé. Ugrálj egészen addig, amíg a nagy kőről meg nem látod az alkatrészt. A biztonság kedvéért használj erőfutást, és ugorj le érte, majd rögtön menj föl a szemben lévő kavicsra. Onnan át a másikra, de vigyázz, mert egy idő után elkezdenek süllyedni. Ugrálj végig, és vidd vissza a hajóhoz ezt is.

A harmadik alkatrész: menj oda, ahonnan az elsőt szerezted, be a hajóba, és onnan menj tovább az oldalán lévő rés felé. Állj meg a szélén, és húzd magadhoz azt a nagy lapot. Ugorj rá, majd a hajó hátulja felé ugorj a kerek izére. Onnan tovább, majd balra, hogy feljuss a hajó tetejére. Amint fenn vagy, ugorj jobbra a nagy kőre, onnan pedig addig, ameddig csak tudsz. Sok ugrálás után ott lesz az orrod előtt a következő alkatrész. Vedd föl, és vidd vissza a hajóhoz.

A negyedik: menj megint a lezuhant hajóba, csakhogy most ott állj meg, ahol kettészakadt. Ott jobbra látsz egy alkatrészt, ahonnan megint végigugrálhatsz jó messze a sivatag felé a negyedik alkatrészért. A nagy kavicstól balra lesz, a hajó felé, nem pedig a sivatag felé! Ez viszonylag messze fekszik, szóval mindenképpen használd az erőfutást. Vidd vissza azt is a hajóba. (Vigyázz, nehogy akkor egyen meg a szörny, mikor a hajóra ugranál, mert ekkor egy picit rá kell lépned a homokra!)

 

2.5 Cult Investigation - Corellia
Mivel az ajtó zárva van, ugorj fel

 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Dark Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Lángelmék
 
My Page
Szerintetek milyen a lap?

Penge
Igen
Mit igen??
No comment...
Töröld
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Számláló
Indulás: 2006-06-01
 
Star Wars

 
Üzenőfal
Az oldal jelenleg nem üzemel. Keresek egy olyan embert, aki átvállalná az oldal admin jogát és lelkiismeretesen szerkesztené az oldalt. Természetesen ingyen adom.
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!